Nå tilbyr Celsio gratis rådgivning

Det skal sikre at du får eksperthjelp med varmeanlegget ditt der du bor eller jobber, når du trenger det.

To kvinner sitter ved et bord og prater sammen i et lyst rom, med utsikt over Oslo.

Publisert:

Sist endret:

– Vi har fått tilbakemelding om at kundene våre ønsker at vi er enda tettere på når det kommer til varmeanlegget deres, innleder leder for Kundeopplevelse i Celsio, Anna Medle.

– Derfor har vi ansatt en teknisk rådgiver med kompetanse og lang erfaring innen oppvarming og inneklima. Han er tilgjengelig for kundene våre i tilfeller der deres varmeanlegg ikke fungerer optimalt. Det kan for eksempel være problemer med rørnett, pumper eller annet utstyr som distribuerer varmt vann til beboere og ansatte, sier Anna.

Portrettbilde av leder for Kundeopplevelse i Celsio, Anna Medle.
Anna Medle er leder for Kundeopplevelse i Celsio.

En ekstra ressurs for kundene våre

Teknisk rådgivning er en ressurs for våre bedriftskunder og kunder i borettslag og sameier.

– Varme og inneklima er viktig for trivsel og velvære, både hjemme og på jobb. Ved spørsmål eller utfordringer med fjernvarmen, prøver vi alltid å hjelpe så godt vi kan via vårt kundesenter. I de tilfellene vi ikke kan hjelpe over telefon eller på e-post, kan vår tekniske rådgiver reise ut for å vurdere situasjonen og bistå på stedet, sier Anna.

– Gleder meg

Det er Jarle Nedreberg som er vår tekniske rådgiver. Han har jobbet med oppvarming og ventilasjon i over 40 år, og har erfaring med hele spekteret av oppvarmingsløsninger: fra vedovner til varmepumper, og selvfølgelig fjernvarme.

Portrettbilde av teknisk rådgiver i Celsio, Jarle Nedreberg.
Jarle Nedreberg er teknisk rådgiver i Celsio.

– Jeg synes fjernvarme er en fantastisk oppvarmingsløsning. Fjernvarme handler om å gi energi minst ett nytt liv, ved å gjenbruke den. Skal vi komme oss vekk fra fossile energiformer, må vi hente energi fra andre, bærekraftige kilder. Fjernvarme er en slik kilde, sier han.

Jarle er fra Bærum og har rørleggerutdanning i bunn. Han har jobbet for flere store produsenter av varmeløsninger – både norske og internasjonale, og kom til Celsio fra Veritas. Der var han ansvarlig for Veritas' varmesentral på Høvik.

– Jeg har alltid vært teknisk interessert og motiveres av å finne gode løsninger. Det har jeg fått god erfaring med opp gjennom årene – fra bygårder på Frogner, til hyttefelt i Hemsedal. Nå er jeg glad for å kunne bistå Celsios fjernvarmekunder i Oslo, avslutter Jarle.

Trenger du hjelp med fjernvarmeanlegget der du bor eller jobber?

Kontakt Jarle på e-post eller telefon: +47 482 37 175.